REGULAMIN APLIKACJI GASTRO MIX SERWIS

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi usługami. Prosimy zapoznać się uważnie z niniejszym regulaminem świadczenia usług oraz polityką prywatności przed rozpoczęciem korzystania z aplikacji mobilnej Gastro Mix Serwis, gdyż dokumenty te ustalają zasady korzystania z naszych usług oraz opisują zasady przetwarzania Państwa danych osobowych.
POPRZEZ POBRANIE, ZAINSTALOWANIE LUB UŻYWANIE APLIKACJI (W ROZUMIENIU DEFINICJI ZAWARTEJ W ROZDZIALE 1 PONIŻEJ), OŚWIADCZASZ, IŻ PRZECZYTAŁEŚ/AŚ, ZROZUMIAŁEŚ/AŚ ORAZ ZAAKCEPTOWAŁEŚ/AŚ, ŻE BĘDZIE CIĘ WIĄZAĆ NINIEJSZY REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG. WYRAZIŁEŚ/AŚ PONADTO ZGODĘ NA NASZĄ POLITYKĘ PRYWATNOŚCI, KTÓRA WRAZ Z NINIEJSZYM REGULAMINEM ŚWIADCZENIA USŁUG TWORZY UMOWĘ POMIĘDZY TOBĄ ORAZ NAMI. JEŚLI NIE AKCEPTUJESZ NINIEJSZEGO REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG LUB POLITYKI PRYWATNOŚCI, TO NIE MOŻESZ KORZYSTAĆ Z APLIKACJI.

1. Definicje.
Za każdym razem gdy któreś z niżej wymienionych pojęć pisanych wielką literą zostanie użyte w niniejszym dokumencie, mieć ono będzie następujące znaczenie:

1.1. Administrator – Albert Sęczkowski GASTRO MIX SERVICE, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem: al. Tadeusza Kościuszki 80/82, lok. 301, 90-437 Łódź, posiadający NIP: 7321839365, REGON: 363903650, e-mail: kontakt@gastromix-serwis.pl.
1.2. Aplikacja – aplikacja mobilna Gastro Mix Serwis, przeznaczona dla właścicieli oraz managerów lokali gastronomicznych, dostępna do bezpłatnego pobrania ze sklepu Apple Store oraz Google Play, służąca jako narzędzie umożliwiające szybkie i intuicyjne zgłoszenie awarii sprzętu gastronomicznego wykorzystywanego w lokalach gastronomicznych (kostkarek, lodówek, chłodni, grilli, pieców konwekcyjnych, zmywarek, ekspresów do kawy, itp.).

1.3. Klient – podmiot będący właścicielem lokalu gastronomicznego, który jednocześnie jest:

1.3.1. Użytkownikiem, który za pomocą Aplikacji zamówił Usługi Serwisowe, lub
1.3.2. podmiotem reprezentowanym przez Użytkownika, który zamówił Usługi Serwisowe jako osoba kontaktowa wskazana dla danego Konta.

1.4. Konsument – osoba fizyczna korzystająca z określonych usług w sposób niezwiązany bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.5. Konto – konto Użytkownika w Aplikacji.
1.6. Reklamodawca – podmiot trzeci oferujący swoje produkty lub usługi za pośrednictwem Aplikacji.
1.7. Umowa – niniejszy regulamin świadczenia usług zawierający umowę licencyjną obowiązującą Użytkownika wraz z polityką prywatności.
1.8. Usługi Dostępu – usługi dostępu do Aplikacji i korzystania z funkcjonalności Aplikacji oferowane przez Administratora.
1.9. Usługi Serwisowe – usługi naprawy oraz serwisu sprzętu gastronomicznego wykorzystywanego w lokalach gastronomicznych oferowane przez Administratora za pośrednictwem Aplikacji.
1.10. Usługi – Usługi Dostępu oraz Usługi Serwisowe. Dla jasności, pojęcie „Usługi” nie będzie wiązane z usługami oferowanymi przez Reklamodawców.
1.11. Użytkownik – jakikolwiek użytkownik Aplikacji, w tym Klient zamawiający Usługi Serwisowe za pomocą Aplikacji oraz osoba kontaktowa wskazana dla danego Konta.

2. Akceptacja regulaminu świadczenia usług oraz polityki prywatności.

2.1. Poprzez pobranie, instalację lub używanie Aplikacji Użytkownik oświadcza, iż przeczytał, zrozumiał oraz zaakceptował Umowę. Jeśli Użytkownik nie wyraża zgody na postanowienia Umowy, nie wolno mu korzystać z Aplikacji.
2.2. Użytkownik oświadcza i zapewnia, że ukończył co najmniej 18 rok życia i jest właścicielem albo upoważnionym reprezentantem podmiotu będącego właścicielem lokalu gastronomicznego, którego dotyczyć mogą zgłaszane przez Użytkownika awarie sprzętu, posiadającym umocowanie do zamówienia Usług Serwisowych dotyczących sprzętu wykorzystywanego we wskazanym przez niego lokalu gastronomicznym oraz do zaciągnięcia zobowiązania do zapłaty za Usługi Serwisowe jako Klient albo w imieniu Klienta. W przypadku gdyby oświadczenie niniejsze okazało się nieprawdziwe, Użytkownik zobowiązuje się do zapłaty za zamówione Usługi Serwisowe oraz pokrycia wszelkich ewentualnych dodatkowych kosztów poniesionych przez Administratora w związku z wprowadzeniem go w błąd przez Użytkownika (m.in. kosztów dojazdu do lokalizacji wskazanej przez Użytkownika, kosztów ustalania i dochodzenia roszczeń przez Administratora).
2.3. Nagłówki użyte w Umowie mają jedynie znaczenie porządkowe i nie ograniczają w jakikolwiek sposób jakiegokolwiek postanowienia Umowy.
2.4. Użytkownik akceptuje, iż Aplikacja jest mu jedynie licencjonowana, nie sprzedana czy przeniesiona na Użytkownika w jakikolwiek inny sposób. Użytkownik otrzymuje nieprzenoszalną, niewyłączna licencję na korzystanie z Aplikacji z wszelkimi zastrzeżeniami przewidzianymi przez Umowę oraz właściwe przepisy prawa. Administrator zachowuje wszelkie prawa do Aplikacji, które nie zostały w sposób wyraźny udzielone Użytkownikowi.

3. Warunki korzystania z Aplikacji.

3.1. Z Aplikacji mogą korzystać bezpłatnie wszystkie osoby spełniające wymogi wskazane w pkt. 2.2 powyżej.
3.2. Korzystanie z Aplikacji wymaga spełnienia następujących warunków technicznych:

3.2.1. Dostępu do szerokopasmowego połączenia internetowego.
3.2.2. Korzystania z mobilnego urządzenia elektronicznego (smartfon lub tablet).
3.2.3. Korzystania z systemu operacyjnego iOS (wersja 10 lub wyższa) lub Android (wersja 5.0 lub wyższa).

3.3. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Aplikacji w zgodzie z Umową oraz obowiązującymi przepisami prawa.
3.4. APLIKACJA NIE JEST PRZEZNACZONA DLA KONSUMENTÓW. USŁUGI ŚWIADCZONE SĄ PODMIOTOM PROFESJONALNYM, PROWADZĄCYM LOKALE GASTRONOMICZNE.

4. Świadczenie Usług.

4.1. Usługi są świadczone w zgodzie z Umową oraz odpowiednimi przepisami prawa.
4.2. Usługi są świadczone w języku polskim, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Lista miejscowości, w których świadczone są Usługi Serwisowe znajduje się na stronie internetowej Administratora pod adresem: www.gastromix-serwis.pl i może ulegać okresowym zmianom (w szczególności ze względu na zmiany dostępności serwisantów). Administrator zastrzega sobie prawo rozszerzenia zakresu świadczonych Usług o kolejne języki oraz na dodatkowe terytorium.
4.3. Usługi Dostępu mają charakter niekomercyjny. Korzystanie z Aplikacji jest wolne od opłat, jednakże może być powiązane z kosztami połączenia internetowego, transferu danych oraz opłatami wymaganymi przez podmioty trzecie (takie jak Reklamodawcy), które oferują swoje usługi w ramach Aplikacji. Administrator nie jest beneficjentem jakichkolwiek z tych opłat i nie ponosi odpowiedzialności za ich zasadność oraz za jakość usług oferowanych przez podmioty trzecie – w zakresie dopuszczalnym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
4.4. Usługi Serwisowe mają charakter komercyjny. Administrator jest podmiotem świadczącym na rzecz Użytkownika lub reprezentowanego przez niego podmiotu odpłatne Usługi Serwisowe zamówione przez Użytkownika za pomocą Aplikacji. Usługi Serwisowe świadczone mogą być przez Administratora również za pomocą podwykonawców, za których działania lub zaniechania Administrator ponosi odpowiedzialność na zasadzie winy w wyborze.
4.5. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne starania dla zapewnienia ciągłej dostępności Aplikacji w najwyższej możliwej jakości, jednakże wyłącza się odpowiedzialność Administratora za przerwy w dostępności Aplikacji lub wady w funkcjonowaniu Aplikacji – w zakresie dopuszczalnym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa i bez uszczerbku dla praw przysługujących Konsumentom mocą bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
4.6. Aplikacja może zawierać reklamy. Za stosowną zgodą Użytkownika, Aplikacja lub Administrator mogą wysyłać treści marketingowe na adres e-mail powiązany przez Użytkownika z Kontem.
4.7. Główną funkcjonalnością Aplikacji jest możliwość zgłoszenia przez Użytkownika awarii sprzętu gastronomicznego wykorzystywanego w powiązanym z jego Kontem lokalu gastronomicznym i zamówienia u Administratora wizyty serwisanta, który zdiagnozuje problem i wyceni wartość Usługi Serwisowej.
4.8. W terminie godzin od zgłoszenia zapotrzebowania na Usługę Serwisową w danym lokalu gastronomicznym Użytkownik otrzymuje informację o przyjęciu Usługi Serwisowej do realizacji albo o braku możliwości jej realizacji. Termin realizacji Usługi Serwisowej ustalany jest przez Użytkownika i Administratora telefonicznie. Godzina realizacji Usługi Serwisowej jest szacunkowa i może ulec zmianie (jeśli zmiana przekraczać będzie 60 minut, Użytkownik zostanie o tym poinformowany telefonicznie).
4.9. Realizacja Usługi Serwisowej następować będzie po akceptacji jej szacunkowych kosztów przez Klienta lub uprawnionego reprezentanta Klienta. Finalny koszt realizacji Usługi Serwisowej może w uzasadnionych wypadkach odbiegać od zaakceptowanego wcześniej kosztu szacunkowego, czego Użytkownik ma świadomość i co akceptuje.
4.10. Płatność za zamówioną Usługę Serwisową następować może w gotówce lub przelewem na rachunek bankowy Administratora na podstawie faktury VAT z siedmiodniowym terminem płatności. Faktura VAT przesłana zostanie Użytkownikowi w formie elektronicznej, na adres e-mail powiązany z Kontem, z którego Usługa Serwisowa została zamówiona. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej i akceptuje faktury bez podpisu Administratora.
4.11. W sytuacji gdy szacowane koszty Usługi Serwisowej są znaczące (przekraczają pięćset złotych brutto) lub Klient opóźniał się już wcześniej z uregulowaniem należności za wcześniej świadczone przez Administratora Usługi Serwisowe, Administrator może uzależnić przystąpienie do realizacji Usługi Serwisowej od uiszczenia pełnej przedpłaty lub stosownej zaliczki przez Klienta. W przypadku gdy w chwili zamówienia kolejnej Usługi Serwisowej Klient opóźnia się z uregulowaniem należności za wcześniej zamówioną Usługę Serwisową, Administrator może uzależnić przystąpienie do realizacji kolejnej Usługi Serwisowej również od uiszczenia wymagalnej należności za wcześniej zrealizowaną Usługę Serwisową.
4.12. W przypadku opóźnienia Klienta w płatności za zamówioną Usługę Serwisową, Klient otrzyma za pośrednictwem Aplikacji (poprzez Konto Użytkownika, z którego Usługa Serwisowa została zamówiona) wiadomość e-mail z monitem o opóźnieniu w płatności i wezwaniem do uregulowania zaległości w dodatkowym trzydniowym terminie. W przypadku nieuregulowania zaległości w dodatkowym wyznaczonym terminie, wierzytelność zostanie przekazana do egzekucji działowi windykacji Administratora lub zewnętrznemu podmiotowi windykacyjnemu a Konto Użytkownika, przy pomocy którego nieopłacona Usługa Serwisowa została zamówiona, może zostać zawieszone do czasu uregulowania zaległości.
4.13. Usługi Dostępu są zależne od dostępu Użytkownika do szerokopasmowego połączenia internetowego. W przypadku gdy Użytkownik zdecyduje się wyłączyć w swoim urządzeniu końcowym, za pomocą którego korzysta z Aplikacji, dostęp do połączenia internetowego, Usługi Dostępu nie będą w pełni funkcjonalne.
4.14. Aplikacja może zawierać funkcjonalność umożliwiającą automatyczne sprawdzanie dostępności aktualizacji Aplikacji. O ile ustawienia urządzenia końcowego oraz oprogramowania wykorzystywanego przez Użytkownika dla korzystania z Aplikacji nie zabraniają transmisji aktualizacji, Administrator może dostarczać zawiadomienia o dostępności takich aktualizacji oraz Aplikacja może automatycznie pobierać i instalować takie aktualizacje na urządzeniu końcowym Użytkownika. Wszelkie aktualizacje Aplikacji będą dostarczane w oparciu o postanowienia Umowy.
4.15. Administrator jest uprawniony do oferowania Użytkownikom uczestnictwa w programach mających na celu zachęcanie nowych osób do korzystania z Aplikacji. Programy takie będą organizowane w oparciu o odrębne regulaminy oraz mogą być modyfikowane, anulowane oraz dyskontynuowane przez Administratora bez wcześniejszego powiadamiania o tym Użytkowników – w zakresie w jakim bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie wymagają odpowiedniego powiadomienia Użytkownika.
4.16. Użytkownik może otrzymywać w ramach Aplikacji określone informacje (takie jak powiadomienia o aktualizacjach, przerwach w dostępie do Usług Dostępu, a także treści marketingowe dotyczące usług lub produktów oferowanych przez Administratora lub partnerów handlowych Administratora).
4.17. Administrator zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną Aplikacji oraz Konta Użytkownika, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu Aplikacji, a także może dokonywać zmian i w każdy inny sposób oddziaływać na strukturę techniczną Aplikacji i Konta, w celu ich modyfikacji lub przywrócenia ich prawidłowego działania.
4.18. Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego całkowitego lub częściowego wyłączenia Aplikacji w celu jej ulepszenia, modyfikacji lub konserwacji, po uprzednim poinformowaniu o tym Użytkowników z odpowiednim, co najmniej 24-godzinnym, wyprzedzeniem.
4.19. Administrator zastrzega sobie prawo do anonimowej publikacji zapytań kierowanych przez Użytkowników do Administratora, dotyczących funkcjonowania Aplikacji oraz udzielanych Użytkownikom porad, na co Użytkownik wyraża zgodę.
4.20. Administrator zastrzega sobie prawo wykorzystywania Aplikacji oraz wszelkich funkcjonujących w jej ramach kanałów komunikacji do prowadzenia działalności komercyjnej, reklamowej, marketingowej wśród Użytkowników.

5. Rejestracja Użytkownika.

5.1. Rejestracja Użytkownika oraz stworzenie Konta są niezbędne dla korzystania z Aplikacji.
5.2. Rejestracja Użytkownika następuje poprzez formularz rejestracyjny dostępny w ramach Aplikacji. Formularz rejestracyjny wymaga podania następujących danych:

5.2.1. Danych firmowych właściciela lokalu gastronomicznego (Klienta):

5.2.1.1. Firmy (pełnej nazwy rejestrowej Klienta);
5.2.1.2. Adresu rejestrowego wskazanego w CEIDG lub KRS;
5.2.1.3. NIP.

5.2.2. Danych osoby kontaktowej reprezentującej Klienta:

5.2.2.1. Imienia i nazwiska osoby kontaktowej;
5.2.2.2. Adresu e-mail osoby kontaktowej;
5.2.2.3. Numeru telefonu osoby kontaktowej;
5.2.2.4. Hasła Użytkownika zabezpieczającego dostęp do Konta. Hasło składać musi się z przynajmniej 8 znaków, w tym co najmniej jednej małej i wielkiej litery oraz co najmniej jednej cyfry. Ze względu na bezpieczeństwo Użytkownika zalecane jest jednak tworzenie możliwie długich, losowych i złożonych haseł dostępu oraz okresowe ich zmienianie przez Użytkownika.

5.3. Po podaniu przez Użytkownika danych wskazanych w pkt. 5.2 powyżej oraz pozytywnej weryfikacji przez Administratora tych danych, na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w procesie rejestracji Konta wysłany zostanie link aktywacyjny, po kliknięciu którego Konto zostanie aktywowane a Użytkownik uzyska dostęp do Aplikacji.
5.4. Logowanie do Aplikacji, po wcześniejszym założeniu Konta, możliwe jest za pomocą podania adresu e-mail użytego w trakcie rejestracji Użytkownika (pełniącego funkcję loginu) oraz hasła wskazanego przez Użytkownika w procesie rejestracji.
5.5. Po założeniu Konta, Użytkownik zostaje przekierowany na stronę ustawień swojego Konta gdzie możliwe jest wskazanie lokali gastronomicznych należących do Użytkownika lub przez niego reprezentowanych, dla których Użytkownik chce mieć możliwość zamawiania Usług Serwisowych za pomocą Aplikacji.
5.6. Użytkownik może zmienić w ustawieniach Konta wszelkie dane wskazane podczas rejestracji. Zmiana dokonana przez Użytkownika nie może jednak naruszać postanowień Umowy.
5.7. Zmiana danych wskazanych w pkt. 5.2.1.1, 5.2.1.2 musi odpowiadać aktualnemu wpisowi przedsiębiorcy do CEIDG lub KRS.
5.8. Zmiana danych wskazanych w pkt. 5.2.2.1 i 5.2.2.2 musi odpowiadać aktualnemu wpisowi przedsiębiorcy do CEIDG lub KRS, a w przypadku pełnomocników musi zostać potwierdzona poprzez przesłanie stosownego pełnomocnictwa na adres e-mail Administratora wskazany w pkt. 1.1 powyżej.
5.9. Użytkownik oświadcza, że wszelkie dane przekazane w toku procesu rejestracji, a także w trakcie wprowadzania późniejszych zmian, są prawdziwe, kompletne i dokładne. Użytkownik zobowiązuje się aktualizować informacje przekazane w toku procesu rejestracji w razie ich zmiany – niezwłocznie po zmianie takich danych.
5.10. W przypadku powzięcia wątpliwości co do autentyczności lub kompletności danych wskazanych przez Użytkownika w toku rejestracji lub w trakcie wprowadzania późniejszych zmian, Administrator może zażądać doręczenia dowodów autentyczności lub kompletności tych danych – pod rygorem zawieszenia Konta Użytkownika do czasu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości.
5.11. Użytkownik jest odpowiedzialny za ochronę hasła użytego dla stworzenia Konta przed nieupoważnionym dostępem oraz jego okresową zmianę.
5.12. Użytkownik może posiadać jednocześnie jedynie jedno Konto w Aplikacji.
5.13. Użytkownik może w każdej chwili wysłać Administratorowi żądanie usunięcia jego Konta, co równoznaczne będzie z rezygnacją z dalszego świadczenia Usług przez Administratora. Konto usunięte zostanie przez Administratora niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania żądania Użytkownika.
5.14. Żądanie usunięcia Konta Użytkownik wysłać może drogą e-mail z adresu e-mail powiązanego z Kontem na adres e-mail Administratora wskazany w pkt. 1.1 powyżej albo za pośrednictwem własnoręcznie podpisanego listu poleconego wysłanego na adres Administratora wskazany w pkt. 1.1 niniejszego regulaminu, wskazującego dane rejestrowe Użytkownika (firmę lub NIP).
5.15. Kategorycznie zabronione jest podłączanie pod Konto Użytkownika lokali odnośnie których Użytkownik nie dysponuje prawem do ich reprezentacji i zamawiania w ich imieniu Usług Serwisowych (np. grzecznościowo dla znajomego nie posiadającego własnego Konta). W przypadku utraty takich uprawnień w odniesieniu do danego lokalu, Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie odłączyć taki lokal od swojego Konta.
5.16. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany szczegółów procesu rejestracyjnego w dowolnym momencie.

6. Ograniczenia w korzystaniu z Usług.

6.1. Korzystanie z Aplikacji w sposób sprzeczny z Umową lub obowiązującymi przepisami prawa jest kategorycznie zabronione.
6.2. Rozprzestrzenianie spamu lub jakichkolwiek innych niechcianych lub złośliwych treści, jak również treści o charakterze pornograficznym, obraźliwym, szkalującym lub wulgarnym, w ramach Aplikacji lub przy użyciu Aplikacji lub adresów e-mail Administratora, jest kategorycznie zabronione.
6.3. Aplikacja nie może być wykorzystywana przez Użytkownika w celu oferowania lub promowania jakichkolwiek towarów lub usług. Jakakolwiek promocja może być prowadzona jedynie w oparciu o wcześniejszą wyraźną zgodę Administratora wyrażoną na piśmie. Wszelkie podmioty zainteresowane promocją swoich produktów lub usług w ramach Aplikacji winny skontaktować się z Administratorem na adres e-mail wskazany w pkt 1.1 powyżej. Promocja produktów lub usług oferowanych przez Reklamodawców może być prowadzona jedynie w oparciu o odrębną umowę zawartą w formie pisemnej lub dokumentowej pomiędzy Reklamodawcą oraz Administratorem.
6.4. Użytkownik zobowiązuje się powstrzymać od:

6.4.1. Modyfikowania, zmieniania, sprzedawania, licencjonowania, reprodukowania oraz wykorzystywania w jakikolwiek inny sposób Aplikacji lub zawartych w niej treści.
6.4.2. Naruszania jakichkolwiek praw (uwzględniając prawa autorskie) Administratora, innych Użytkowników oraz podmiotów trzecich.
6.4.3. Dekompilowania, demontowania, rozszyfrowywania Aplikacji lub jakichkolwiek zawartych w niej treści.
6.4.4. Używania jakichkolwiek spambotów, robotów, scraperów lub innego zautomatyzowanego oprogramowania w ramach lub w powiązaniu z Aplikacją.
6.4.5. Łamania lub obchodzenia jakichkolwiek mechanizmów zabezpieczających lub kontrolnych funkcjonujących w Aplikacji.
6.4.6. Prowadzenia jakiejkolwiek nieuczciwej lub przestępczej działalności przy użyciu Aplikacji.
6.4.7. Korzystania z Aplikacji w sposób sprzeczny z przepisami drogowymi, w szczególności w trakcie prowadzenia pojazdu.

6.5. Niezależnie od faktu, iż Aplikacja nie zawiera funkcjonalności pozwalających na zamieszczanie w niej jakichkolwiek treści przez Użytkownika (poza danymi rejestracyjnymi Użytkownika i danymi lokali gastronomicznych reprezentowanych przez Użytkownika lub do niego należących), ani na interakcję z innymi Użytkownikami, Użytkownik zobowiązuje się nie zamieszczać w Aplikacji oraz nie transmitować przy użyciu Aplikacji jakichkolwiek treści oraz nie angażować się w jakiekolwiek działania, które:

6.5.1. Są sprzeczne z Umową lub obowiązującymi przepisami prawa.
6.5.2. Naruszają jakiekolwiek prawa osób trzecich, innych Użytkowników lub Administratora.
6.5.3. Są obraźliwe, szkodliwe, wulgarne, nieprzyzwoite, dyskryminujące, nienawistne lub zakazane w jakikolwiek inny sposób.
6.5.4. Zawierają nieautentyczne lub świadomie wprowadzające w błąd recenzje, oceny lub opinie.
6.5.5. Mają na celu podszywanie się pod jakiekolwiek inne osoby.
6.5.6. Stanowią formę ukrytej reklamy.
6.5.7. Mają charakter komercyjny.
6.5.8. Sugerują, że jakiekolwiek treści lub działania są sponsorowane lub wspierane przez Administratora.
6.5.9. Zawierają spam, wirusy, konie trojańskie lub inne złośliwe oprogramowanie.
6.5.10. Mają charakter oszukańczy lub wprowadzający w błąd.

6.6. Użytkownik zobowiązuje się nie brać udziału w jakichkolwiek aktywnościach wymienionych w pkt 6.4 – 6.5 powyżej oraz nie zachęcać kogokolwiek do brania udziału w takich aktywnościach.

7. Zablokowanie dostępu do Aplikacji.

7.1. Administrator zastrzega sobie prawo zawieszenia Konta jakiegokolwiek Użytkownika, który narusza zapisy Umowy lub obowiązującego prawa.
7.2. W przypadku drobnych naruszeń, Administrator w pierwszej kolejności poinformuje Użytkownika o naruszeniu oraz wezwie do zaprzestania naruszeń. W razie poważnych naruszeń Umowy lub obowiązującego prawa, Administrator będzie uprawniony do zawieszenia Konta w trybie natychmiastowym, informując o tym Użytkownika, a także podając podstawy zawieszenia Konta. Odwołanie od takiej decyzji może zostać wniesione przez Użytkownika w terminie 14 dni od jej otrzymania, za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej z adresu e-mail Użytkownika powiązanego z Kontem lub za pośrednictwem własnoręcznie podpisanego listu poleconego wysłanego na adres Administratora wskazany w pkt. 1.1 powyżej. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Administratora w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.
7.3. Administrator zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia Usług, informując o tym Użytkownika z wyprzedzeniem przynajmniej 14 dni.
7.4. Informacja o zaprzestaniu świadczenia Usług zostanie przesłana przez Administratora na adres e-mail powiązany z kontem Użytkownika i będzie uznawana za doręczoną tego samego dnia, w którym została wysłana. Użytkownik przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wskazanie prawidłowego oraz aktualnego adresu e-mail oraz regularne sprawdzanie skrzynki pocztowej powiązanej z Kontem.

8. Własność intelektualna.

8.1. O ile nie postanowiono inaczej, wszelkie zdjęcia oraz informacje dostępne w ramach Aplikacji stanowią własność albo przedmiot licencji przysługujących Administratorowi. Ktokolwiek, kto rości sobie prawa do takich zdjęć lub informacji i nie wyraża zgody na ich wykorzystanie w ramach Aplikacji, może zgłosić Administratorowi żądanie usunięcia takich treści. Żądanie usunięcia treści winno zostać wysłane na adres e-mail Administratora wskazany w pkt. 1.1 powyżej oraz winno zostać należycie umotywowane i udokumentowane. Administrator zastrzega sobie prawo żądania okazania dokumentacji dowodzącej zasadności zgłoszenia usunięcia treści.
8.2. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Aplikacja może zawierać oprogramowanie open source oraz oprogramowanie podmiotów trzecich, które może być przedmiotem odrębnych licencji.
8.3. Reprodukcja oraz ponowna publikacja jakichkolwiek treści dostępnych w Aplikacji bez uprzedniej pisemnej zgody Administratora jest ściśle zabroniona. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że bezprawne wykorzystanie jakichkolwiek treści dostępnych w ramach Aplikacji może skutkować odpowiedzialnością prawną Użytkownika.
8.4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Aplikacja zawiera oryginalne utwory i opracowana została przy znacznym nakładzie czasu, wydatków oraz wysiłku, stanowiąc wartościową własność intelektualną Administratora, może ponadto zawierać informacje poufne, które nie powinny być udostępniane bez uprzedniej pisemnej zgody Administratora.

9. Wyłączenie gwarancji i rękojmi oraz ograniczenie odpowiedzialności.

9.1. Aplikacja zaprojektowana i oddana do użytku została jako bezpłatne narzędzie mające na celu wsparcie procesu zamawiania Usług Serwisowych. Pomimo dołożenia przez Administratora najwyższej staranności, Aplikacja może zawierać pewne błędy i niedokładności.
9.2. Administrator jest uprawniony do dowolnego aktualizowania oraz zmieniania zawartości Aplikacji w dowolnym momencie i bez uprzedzenia.
9.3. Administrator nie gwarantuje dokładności zawartości Aplikacji oraz nie ponosi odpowiedzialności za usługi oferowane za pośrednictwem Aplikacji przez jakikolwiek podmiot trzeci.
9.4. W pełnym zakresie dopuszczalnym bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa wyłączona jest odpowiedzialność Administratora w przypadku gdy zawartość Aplikacji jest niedokładna lub nieaktualna.
9.5. Z zastrzeżeniem pkt. 9.9 poniżej, w pełnym zakresie dopuszczalnym przepisami prawa, w szczególności bez uszczerbku dla jakichkolwiek praw przysługujących Konsumentom mocą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, wyłączona jest gwarancja oraz rękojmia Administratora w stosunku do ewentualnych wad lub braków Aplikacji.
9.6. Z zastrzeżeniem pkt. 9.9 poniżej, w pełnym zakresie dopuszczalnym przepisami prawa, w szczególności bez uszczerbku dla jakichkolwiek praw przysługujących Konsumentom mocą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, wyłączona jest odpowiedzialność Administratora za szkody poniesione przez Użytkownika oraz jakiekolwiek podmioty trzecie w związku z korzystaniem z Aplikacji.
9.7. Z zastrzeżeniem pkt. 9.9 poniżej, w pełnym zakresie dopuszczalnym przepisami prawa, w szczególności bez uszczerbku dla jakichkolwiek praw przysługujących Konsumentom mocą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Użytkownik akceptuje wyłączenie odpowiedzialności Administratora za wszelkie szkody poniesione przez Użytkownika w rezultacie:

9.7.1. Pobrania jakichkolwiek wirusów, koni trojańskich lub innego złośliwego oprogramowania w związku z korzystaniem z Aplikacji lub strony internetowej dedykowanej Aplikacji (www.gastromix-serwis.pl).
9.7.2. Jakiejkolwiek utraty danych transmitowanych lub przechowywanych przez Użytkownika.
9.7.3. Jakichkolwiek błędów lub niedokładności Aplikacji.
9.7.4. Szkody na osobie lub mieniu wynikającej z korzystania z Aplikacji.
9.7.5. Jakiejkolwiek straty czasu lub środków materialnych wynikającej z błędów lub niedokładności treści prezentowanych w Aplikacji.
9.7.6. Jakiegokolwiek niedozwolonego dostępu do Konta Użytkownika.
9.7.7. Jakichkolwiek zakłóceń lub przerw w świadczonych Usługach Dostępu wynikających z okoliczności siły wyższej, zakłóceń lub przerw dostępności usług świadczonych przez dostawców Internetu lub usług hostingowych.
9.7.8. Ujawnienia informacji dostarczonych przez Użytkownika w ramach korzystania z Aplikacji.
9.7.9. Jakiegokolwiek zniesławienia, obrazy, nadużycia lub utraty reputacji lub zysku doznanych przez Użytkownika w związku z korzystaniem z Aplikacji.

9.8. Z zastrzeżeniem pkt. 9.9 poniżej, wyłączona jest odpowiedzialność Administratora za jakiekolwiek szkody, w tym szkody osobowe oraz majątkowe poniesione przez Użytkownika w związku z korzystaniem z ewentualnych usług zewnętrznych powiązanych z Aplikacją.
9.9. Powyższe zapisy niniejszego rozdziału 9 nie wyłączają ani ograniczają jakichkolwiek praw Użytkownika przewidzianych bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:

9.9.1. Nie ograniczają odpowiedzialności Administratora za jakiekolwiek szkody wyrządzone umyślnie przez Administratora.
9.9.2. Nie ograniczają jakichkolwiek praw Konsumentów wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności uprawnienia do dochodzenia jakiegokolwiek przewidzianego prawem roszczenia w przypadku poniesienia przez Konsumenta szkody na osobie z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Administrator lub w przypadku poniesienia przez Konsumenta jakiejkolwiek szkody na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania jakiegokolwiek zobowiązania ciążącego na Administratorze względem Konsumenta mocą Umowy. Administrator zastrzega niemniej, iż Aplikacja oraz Usługi nie są kierowane do Konsumentów.

10. Zwolnienie z odpowiedzialności.

10.1. Użytkownik zobowiązuje się zwolnić z odpowiedzialności Administratora i ochronić go przed jakimikolwiek szkodami, stratami, wydatkami, postępowaniami oraz działaniami poniesionymi lub skierowanymi w wyniku lub w związku z:

10.1.1. Niedozwolonym korzystaniem z Aplikacji przez Użytkownika.
10.1.2. Naruszeniem Umowy przez Użytkownika.
10.1.3. Naruszeniem przez Użytkownika jakichkolwiek praw jakiegokolwiek innego Użytkownika, Administratora lub jakiegokolwiek podmiotu trzeciego w związku z korzystaniem z Aplikacji.

10.2. Administrator zastrzega sobie pełne i wyłączne prawo do zawarcia ugody lub uznania jakichkolwiek roszczeń podniesionych przeciwko niemu, bez konieczności uzyskiwania wcześniejszej zgody Użytkownika.
10.3. Użytkownik zobowiązuje się nie zawierać ugody w sprawie dotyczącej jakichkolwiek roszczeń oraz nie uznawać jakichkolwiek roszczeń podniesionych łącznie przeciwko Użytkownikowi oraz Administratorowi bez uzyskania uprzedniej zgody Administratora wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
10.4. Użytkownik zobowiązuje się dostarczyć Administratorowi wszelką niezbędną dokumentację oraz informacje wymagane przez Administratora w celu ochrony praw i interesów Administratora przed roszczeniami podniesionymi przeciwko Administratorowi w związku z sytuacjami wymienionymi w pkt. 10.1 powyżej.

11. Wnioski i zapytania Użytkownika.

11.1. Wszelkie zapytania techniczne dotyczące Aplikacji winny być zgłaszane przez Użytkownika za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej ze skrzynki e-mail Użytkownika powiązanej z Kontem Użytkownika na następujący adres e-mail Administratora: kontakt@gastromix-serwis.pl.
11.2. Wszelkie wnioski dotyczące ulepszenia Aplikacji winny być zgłaszane przez Użytkownika za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej ze skrzynki e-mail Użytkownika powiązanej z Kontem Użytkownika na następujący adres e-mail Administratora: kontakt@gastromix-serwis.pl.
11.3. Wszelkie przypadki naruszenia Umowy lub obowiązujących przepisów prawa w ramach korzystania z Aplikacji zgłaszane winny być przez Użytkownika za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej ze skrzynki e-mail Użytkownika powiązanej z Kontem Użytkownika na następujący adres e-mail Administratora: kontakt@gastromix-serwis.pl.
11.4. Z zastrzeżeniem pkt. 11.5 poniżej, Administrator dołoży starań by odpowiedzieć na zgłoszone pytania, skargi oraz wnioski w najszybszym możliwym czasie, nie dłuższym niż 30 dni od ich otrzymania.
11.5. Administrator zastrzega sobie prawo nie odpowiadać na zapytania i wnioski, które:

11.5.1. Dotyczą kwestii, które mogą zostać łatwo i bez konieczności posiadania wiedzy specjalistycznej rozwiązane przy użyciu informacji dostępnych dla Użytkownika w ramach Aplikacji.
11.5.2. Zostały zgłoszone w języku innym niż język polski.
11.5.3. Są niezrozumiałe.
11.5.4. Kwalifikują się jako spam.
11.5.5. Nie są w sposób obiektywny powiązane z Usługami.
11.5.6. Pozostają bez związku z dostępnością i prawidłowym funkcjonowaniem Aplikacji.
11.5.7. Zostały złożone przez kogokolwiek innego niż Użytkownik, który posiada lub posiadał ważne Konto.
11.5.8. Zawierają złośliwe oprogramowanie takie jak wirusy lub koine trojańskie.
11.5.9. Są wulgarne, znieważające, oszczercze, dyskryminujące lub obraźliwe.
11.5.10. Zostały złożone w złej wierze i mają na celu obstrukcję działalności Administratora.

12. Ochrona danych osobowych.

12.1. Zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych Użytkownika zostały określone w osobnym dokumencie – polityce prywatności, która razem z niniejszymi warunkami świadczenia usług stanowi Umowę pomiędzy Administratorem oraz Użytkownikiem.

13. Prawo właściwe i jurysdykcja.

13.1. Przepisy polskiego prawa regulują, konstruują i są właściwe dla egzekucji wszelkich praw i obowiązków Administratora i Użytkownika wynikających z lub odnoszących się w inny sposób do przedmiotu Umowy lub korzystania z Usług.
13.2. Wszelkie spory pomiędzy Administratorem oraz Użytkownikiem, wynikające z lub odnoszące się w inny sposób do przedmiotu Umowy lub korzystania z Usług będą podlegać jurysdykcji właściwego sądu w Łodzi lub Poznaniu wybranego przez powoda/wnioskodawcę. Zapis niniejszy nie będzie stosowany w stosunku do Konsumentów w przypadku zmiany zasad korzystania z Usług i dopuszczenia do rejestracji w Aplikacji także Konsumentów.

14. Zmiany Umowy.

14.1. Korzystanie z Usług podlega zawsze treści Umowy w aktualnej wersji dostępnej pod linkiem: [●], uwzględniającej wszelkie wprowadzone wcześniej zmiany treści Umowy.
14.2. Użytkownik będzie informowany o wszelkich zmianach Umowy za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej przez Administratora na adres e-mail Użytkownika powiązany z Kontem Użytkownika co najmniej na siedem dni przed wprowadzeniem planowanych zmian.
14.3. Użytkownik, który nie akceptuje zmian Umowy, nie powinien korzystać z Aplikacji po ich wejściu w życie.
14.4. Wiadomość e-mail, o której mowa w pkt 14.2 powyżej będzie uznana za doręczoną tego samego dnia, w którym została skutecznie wysłana przez Administratora na adres e-mail Użytkownika powiązany z Kontem Użytkownika.
14.5. Użytkownik może odrzucić awizowane zmiany do Umowy i zażądać usunięcia jego Konta poprzez wiadomość e-mail wysłaną z adresu e-mail Użytkownika powiązanego z Kontem Użytkownika na następujący adres e-mail Administratora: kontakt@gastromix-serwis.pl – w terminie przewidzianym w pkt 14.2 powyżej.
14.6. WIADOMOŚĆ O ODRZUCENIU PRZEZ UŻYTKOWNIKA AWIZOWANYCH ZMIAN DO UMOWY BĘDZIE RÓWNOZNACZNA Z WNIOSKIEM O USUNIĘCIE KONTA UŻYTKOWNIKA PO DNIU WEJŚCIA W ŻYCIE AWIZOWANYCH ZMIAN.

15. Obowiązywanie Umowy.

15.1. W przypadku gdy którekolwiek z postanowień Umowy okaże się sprzeczne z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, zostanie ono zastąpione albo unieważnione przez odpowiedni bezwzględnie obowiązujący przepis prawa, natomiast Umowa zachowuje ważność w pozostałym zakresie.
15.2. Żadne z postanowień Umowy nie tworzy jakiejkolwiek formy stosunku spółki, przedstawicielstwa lub agencji pomiędzy Administratorem i Użytkownikiem. Użytkownik nie jest uprawniony do reprezentowania Administratora w jakiejkolwiek formie i jakikolwiek sposób, ani zaciągania jakichkolwiek zobowiązań w imieniu Administratora.
15.3. Użytkownik może zawnioskować o doręczenie elektronicznej wersji Umowy poprzez wiadomość e-mail wysłaną przez Użytkownika z jego adresu e-mail powiązanego z Kontem Użytkownika na następujący adres e-mail Administratora: kontakt@gastromix-serwis.pl.
15.4. Umowa wchodzi w życie dnia 29.11.2018.